Lolo

Ploaie de toamna

Posted on: 11/11/2009

Ieri seara am coborat pana la magazin. Ploua. De mult nu m-am mai plimbat in ploaie, mai ales de cand o am pe Tzuca (masina mea :P). Ce frumos a fost… Ca o nebuna ce sunt am inceput sa sar prin balti, ca si in vremurile de demult. Am ajuns leoarca acasa, dar a meritat :D! Imi place toamna… imi place ploaia de toamna!

rain

3 răspunsuri to "Ploaie de toamna"

eu iubesc vara ,toamna cand ploua ma deprima ,si nu am chef de nimic ,mi ar place sa fie vara tot anul .

@Dida: Da, stiu ce zici… Toamna iti cam da o stare de depresie, si, totusi, e frumos din cand in cand se te plimbi in ploaie :P. Mie cel mai mult imi place primavara, poate datorita culorilor si schimbarilor din natura!

Si mie imi place ploaia,dar mai mult ploaia de vara…si mirosul de praf ce se ridica-n aer dupa….imi aduce aminte intotdeuna de copilarie!
te pup lolito,imi place pana acum!

Lasă un răspuns

