Lolo

Luna cadourilor!

Posted on: 30/11/2009

Iata ca a venit si ultima luna a anului, luna decembrie, despre care se poate spune ca e „Luna cadourilor”.
Cui nu-i place oare sa primeasca cadouri :D?
Cu siguranta tuturor ne place!
Poate mai mult decat sa primesc cadouri (desi trebuie sa recunosc imi place foarte mult :p) imi place sa fac cadouri familiei, prietenilor, colegilor, etc. Cadourile nu trebuie sa fie costisitoare (buzunarele mele sunt cam goale 😀 ), ci mici atentii daruite cu mult drag.
Si, normal ca decembrie e luna cadourilor: pe 6 e Sfantul Nicolaie, urmeaza Craciunul, Sfantul Stefan si Revelionul!

Un mic cadou aduce bucurie si zambete pentru orice persoana!

4 răspunsuri to "Luna cadourilor!"

Da… frumoasa e luna asta, cea mai frumoasa si mai e si ziua in care e ziua fiecaruia in parte ca din nou primim cadouri :)) oricum ziua mea e si de Craciun, sunt si Cristina, da?:)))

Serios :D? Nu stiam ;;). Am sa tin seama de asta ;;)!

Pai ce exista sfantul Cristian? :))

@Andrei: Nu cred, adica nu stiu 😀
@Delia: E Sfantul Cristian de Craciun? In calendar nu stie

Lasă un răspuns

