Lolo

Prima ninsoare

Posted on: 15/12/2009

He he, ca a inceput sa ninga si la noi. Toata noaptea a fulguit incet. Dimineata cand am iesit din scara blocului totul era alb: bancile, copacii, gardurile, blocurile, masinile, pamantul, chiar si unii oameni, care inghetati se indreptau spre locul de munca.
Prima ninsoare din anul acesta!
Si, am plecat spre lucru, dupa ce vreo 15 minute am „dezepezit-o” pe tzuca.
La lucru, cu atata zapada peste tot ce acoperea toate casutele in care locuiesc copii, ma cuprins nostalgia si mi-am amintit vremurile copilariei.
E plin de copii in curte care fac ingerasi, se dau cu sania, sau fac cate un om de zapada.
Azi, 15.12.2009 s-a asternut zapada si pe orasul nostru, spre bucuria tuturor, mai ales a copiilor, si mai putin a soferilor :D!

4 răspunsuri to "Prima ninsoare"

Daaa, oricum mai suntem copii si undeva in interiorul nostru ne bucuram ca ei doar ca nu ne mai exteriorizam, nu mai scoatem saniutele sa ne traga tata sau nu mai umplem sticlele cu apa sa ne facem ghetus. E ca in povesti timisoara astazi..visez cu ochii deschisi cand privesc cat de frumos s-a asezat zapada pe tot locul..uf !

@Anda: Lasa ca maine sau poimaine facem o iesire prin Parcul Rozelor si ne bulgarim si facem ingerasi:D!

Ce fain ii.Aici inca nu are de gand sa ninga ,oricum pina la craciun sper sa vad si eu macar putina zapada .

cand mergem sa ne dam cu saniuta?sau cu TZUCA?

Lasă un răspuns

