Lolo

Ganduri pentru 2010

Posted on: 30/12/2009

Mai sunt doar 2 zile si trecem in alt an. Ce repede a trecut timpul… Nu o spun cu tristete, si, totusi nici cu un zambet larg.
Anul 2009 a fost unul productiv pentru mine personal si sper ca si pentru voi. Pentru inceput m-am angajat, fac ceea ce-mi place, mi-a fost greu la inceput, am invatat multe, si cu cat am invatat mai multe mi-am dat seama ca stiu mai putin si ca pot mai mult! Am ras mult anul asta, dar am si plans :P. Am invatat sa lupt pentru visele mele si unele chiar s-au si realizat: o am pe tzuca, am oameni dragi aproape de mine (chiar daca putini, dar de calitate), am fost plecata din oras chiar daca pentru perioade scurte (as pleca macar odata pe luna din oras), am inceput sala, dar am si abandonat-o, mi-am facut blog :D, etc, etc.
Nu stiu cum o sa fie 2010, dar cu siguranta mai bun!
Daca privesti spre viitor cu optimist, sigur ceva bun se va intampla :P.
Ce-mi propun:
1. voi rade mai mult;
2. voi merge la sala din nou 😀 (asta pentru sanatatea mea fizica si psihica);
3. voi citi mai mult (am citit putin in anul ce a trecut);
4. voi calatori mai mult;
5. si, nu voi scapa nici o sansa de a fi fericita :D!
si vreau, multa multa liniste!

3 răspunsuri to "Ganduri pentru 2010"

iti doresc sa ai si sa realizezi tot ce ti ai propus pentru anul 2010. La multi ani si un pupic mare .

Succes :)! Noi te sustinem!

In 2010 eu imi doresc MAXIM din toate:)) si cred ca la fel si tu MAXIMM:))

Lasă un răspuns

