Lolo

o melodie

Posted on: 30/12/2009

Guess Who – Locul Potrivit
Nr. 1 in topul meu pentru cele mai bune melodii ale anului 2009.
De ce?
Fiindca simt melodia, imi da fiori ori de cate ori o ascult, e realitatea pura de azi, si o fredonez mai ales in masina cand e la radio :D.

5 răspunsuri to "o melodie"

Cand e la RADIO… adica asta e apropo ca vrei casetofon de masina :)). Am notat 😛

Nu casetofon :P.
Stii tu ce. Trebuie doar sa vii cu mine sa-mi cumapr :P, ca, na, cu siguranta te pricepi mai bine :D!

si mie imi place mel asta e foarte tare

Fain text, eu ma gandesc tot mai mult la emigrare. Te astept saptamana viitoare pe la mine sa mai bem cola din pahare de cristal:}

Lasă un răspuns

