Lolo

Prima zi de sala :P

Posted on: 04/01/2010

Azi s-a deschis sala, deci, am inceput sa-mi pun in aplicare primul gand pe 2010.

Banda, bicicleta, stepper, si altele si regimul sa nu-l uitam. Nebunie a fost :D!

Sportul e cu siguranta benefic, si sper ca de data asta sa nu ma mai las.

Vreau, pot, am ambitie, am si timp, deci,  nu ar trebui sa fie greu sa reusesc!

Maine insa, sper sa ma pot ridica din pat :)).  Oricum, chiar daca o sa am febra (cu siguranta voi avea), voi fi happy pentru ca am „tras de fiare” pentru febra :P.

4 răspunsuri to "Prima zi de sala :P"

Felicitari :), ai sa vezi in 3 luni ce smecherie va fi!

Felicitari..maine scoti febra, chiar daca doare doar asa iese mai repete. Sa te ti, sa fi optimista si recompensa o sa se vada incet, incet 🙂

spor la treaba lolo sa ma combini si pe mine sa vin;))) ca as cam avea nevoie:P

FELICITARI!Spor la sala si la @Andreea(vecina) ii spun sa se ridice de la sala de mese si sa mearga la sala de fosrta cu mine si cu Loricel 😛

Lasă un răspuns

