Lolo

Motivare!

Posted on: 09/01/2010

O sa incep cu o simpla intrebare: Ce va motiveaza cand mergeti la sala de fitness pe langa faptul ca e sanatos sa mergi si slabesti si restu?

Tipu ce alearga o ora pe banda?

Tipa aia ce sta juma de zi in sala?

Tipu ce ridica de 5 ori mai multe greutati ca tine?

Tipa care nu se mai opreste din facut abdomene?

Cu siguranta ca toti acestia si altii. Si pe mine m-am motivat pana azi, inclusiv azi cand tipul de pe banda alaturata mie a alergat o ora, iar eu cu chin cu vai 10 min :P.

Azi ma motivat altceva.

Faceam abdomene cand am vazut doi tipi ce se indreptau spre presa. Mi s-a parut ceva ciudat fiindca vedeam niste carje.  Se pune unul dintre ei sa faca presa iar celalalt ramane in picioare. Mai bine spus, intr-un picior si 2 carje… DA! Asta ma motivat cel mai mult: tipul ce avea un picior si 2 carje si facea exercitii pentru picioare, venea la sala, lucra pentru a fi mai sanatos, era motivat, si ii motiva si pe altii. Pe mine cel putin ma motivat! Daca el poate, cu siguranta pot si eu. Il admir, chiar daca nu-l cunosc. Eu sunt sanatoasa, am toate cele, si am renuntat la sala. El, nu are un picior, si totusi vine la sala.

Il admir, si ma MOTIVEAZA!

4 răspunsuri to "Motivare!"

Uf, da..asta chiar e o motivatie puternica. Noi care suntem sanatatosi fizic, fara nici un handicap cu greu pasim pragul unei sali de fitness ca sa ne imbunatatim starea fizica si psihica, iar el, care are un singur picior o face, e un exemplu.

Sigur „vorbesti” de un fost coleg de generala de-al meu………Ca sa te mai „motivez” un pic…iti zic ca joaca si fotbal. Este portar la o echipa in care toti jucatorii au handicap locomotoriu….O zi frumoasa!

singura mea motivatie este dorinta de a arata mai bine(dar si fetele din sala:D)

Cred ca cel mai bun argument pentru a face sport este acela ca te mentii in forma, arati bine(ca deh! doar traim intr-o lume de narcisisti) si pe langa toate astea sa nu mai vorbim de sanatate. Apropo de tipul de la sala;) are tot respectul meu.;)

Lasă un răspuns

