Lolo

Muntele Mic

Posted on: 12/02/2010

Weekend-ul trecut, impreuna cu Andrei, Anca si Cristian am fost la Muntele Mic.

Am prins viscol, am urcat cu ceva masina de armata, am mers pe jos, dar a fost SUPER!

Nu am schiat, dar am stat mai toata ziua cu Anca care exersa pe placa. M-am dat si eu pe ceva de plastic, eram singura care folosea asa ceva :D.

A fost superb cu telescaunul :P. Prima data pentru mine.

Si, cateva poze:

1 Response to "Muntele Mic"

Bravo Loricel!! ai pus si poza aia care-mi place mie:P

Lasă un răspuns

