Lolo

Nunta muta

Posted on: 20/03/2010

Nunta muta, regizata de Horatiu Malaele, aparut in 2008.

Ieri seara, am fost la UVT impreuna cu 2 prietene pt a “savura” Nunta muta, regizata de Horatiu Malaele.

Un film superb, care imbina comical cu tragicul, sentimentul tragic fiind simtit inca din primele minute ale filmului, cand zaresti pe pajistea din preasma padurii, unde domneste linistea si pacea, tancuri…. cand fata din padure te sperie cu ce spune, cand simti un fior de teama.

Ce avem noi romanii, sau, ce aveam , care este identitatea  nationala?

Satul…

Eiiii, filmu de fata, ma ajutat sa-mi fac o imagine mai buna despre cum o minte bolnava care a fondat comunismul, care a format oamenii aia imbracati in uniforme drepte si verzi, care erau niste roboti, care salutau toti impreuna, care au construit fabrici, care erau fara scoala, dar aveau o arma in mana, au distrus, identitatea unei natiuni… prin violenta, prin teroare, prin crime, prin inchisori, prin distrugerea personalitatii unui om, prin dezumanizare…

Am avut mereu o repulsie  fata de comunisti, desi am trait doar 4 ani in acest regim, si nu prea imi aduc aminte mare lucru. Aud poveti doar, si din pacate, desi au trecut 20 de ani, mentalitatea comunista inca exista, paternurile personalitatii umane se copiaza, lumea se shimba greu, pe noi nu ne intereseaza ce se intampla, fiindca (replica desprinsa din film): “o sa fie bine!”

Replica din final ma facut sa lacrimez:” Ce sa ne mai luati?”

Un film ce merita vazut!

2 răspunsuri to "Nunta muta"

Ba esti nebuna, ce cuvinte ai folosit :), elevato

Bravo Lolo asa te vreau! Nunta muta e unul din preferatele mele, si daca mai ruleaza ceva vinerea mai mergem, de obicei sunt joi dar eu atunci am karate;P

Lasă un răspuns

