Lolo

bla

Posted on: 07/10/2010

Da, stiu, n-am mai scris de mult, dar, fiindca uneori viata se schimba, te regasesti si incepi din nou sa scrii. Am descoperit, sau redescoperit ceva citate de Charles Chaplin, care chiar se potrivesc cu starea mea de spirirt din prezent :P. Si, da, asta e viata, uneori trebuie sa mergi mai departe, fiindca: „nimeni si nimic nu este indispensabil”!

Charles Chaplin:
Am iertat greşeli aproape de neiertat, am încercat să înlocuiesc persoane de neînlocuit şi să uit persoane de neuitat.
Am acţionat din impuls, am fost dezamăgit de oameni pe care-i credeam incapabili de a face anumite lucruri, dar şi eu am dezamăgit oameni.
Aproape am crezut că voi muri de atâta nostalgie şi… mi-a fost teamă că voi pierde pe cineva foarte special (pe care, în cele din urmă, l-am pierdut)…

„Nimic din lumea asta nu e rodul intamplarii! ”

1 Response to "bla"

….. se intampla in viata sa pierdem, fara de vina noastra persoane care credem noi ca ne intregeau existenta…..dar intotdeauna raman prieteniile/prieteniile absolut valoroase.Sunt cele care trec testul timpului si, inevitabil al schimbarilor , sunt prietenii cu textura de vin bun.Vechi,bogate, tari, aromate, scumpe.Pe care trecera timpului le valideaza in loc sa le uzeze….si mie mi-a placut sa costat ca viata imi este imbogatita de prietenii care mi-au devenit repere in tumultul existentei…you`re not alone!Lolo ce e mai bun abia acum urmeaza!we love you

Lasă un răspuns

